حضرت محمد مصطفیٰ صلى‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم نے فرمایا: امید، میری امت کے لیے رحمت ہے، اگر امید نہ ہوتی تو نہ کوئی ماں اپنے بچے کو دودھ پلاتی اور نہ ہی کوئی درخت لگانے والا درخت لگاتا بحارالانوارکتاب الروضۃ باب7

تدریسی مراحل

اصول>فرائد الاصول >تعادل و تراجیح (57)

علامہ ظفر عباس شہانی دام عزہ

# بحث آیڈیو ویڈیو ڈاؤنلوڈ
1 فی التعادل و تراجیح و حیث ان موردھما۔۔۔
2 و ظابط الحکومۃ ان یکون احد الدلیلین۔۔۔
3 ثم ان ما ذکرنا من الورود و الحکومت۔۔۔
4 ھذا کلہ علی تقدیر کون اصالۃ الظھور۔۔۔
5 اذاعرفت ما ذکرنا فاعلم۔۔۔
6 ولا یخفی ان العمل بھذہ القضیۃ۔۔۔
7 و مما ذکرنا یظھر فساد التوھم۔۔۔
8 و منہ یظھر فساد قیاس ذلک۔۔۔
9 و التحقیق الذی علیہ اھلہ۔۔۔
10 و اما لو لم یکن لاحد الظاھرین۔۔۔
11 و یؤید ذلک بل یدل علیہ۔۔۔
12 بقی فی المقام ان شیخنا الشھید الثانی۔۔۔
13 و ھذا النحو غیر۔۔۔۔
14 المقام الاول فی المتکافئین۔۔۔
15 ھذا لکن ما ذکرہ من الفرق۔۔۔
16 و حیث اتضح عدم الفرق۔۔۔
17 اما لو جعلناہ من باب الطریقیۃ۔۔۔
18 و من ھنا یتجہ الحکم۔۔۔
19 ثم المحکی عن جماعۃ۔۔۔
20 و اما الحاکم و القاضی۔۔۔
21 ثم ان الحکم التعادل۔۔۔
22 المقام الثانی فی تراجیح۔۔۔
23 و لا یندفع ھذا الاحتمال باطلاق۔۔۔
24 قلت ان کون الترجیح۔۔۔
25 و التحقیق انا ان قلنا۔۔۔
26 و ان قلنا با التخییر۔۔۔
27 و قد یستدل علی وجوب الترجیح۔۔۔
28 ثم انہ یظھر من السید الصدر۔۔۔
29 المقام الثانی فی ذکر الااخبار۔۔۔
30
31 الثانی ما رواہ ابن ابی جمہور۔۔۔
32 علاج التعارض المتوھم بین الاخبار۔۔۔
33 الثالث ان مقتضی القاعدۃ۔۔۔
34 المقام الثالث فی عدم جواز۔۔۔
35 اقول قد عرفت ان الاصل۔۔۔
36 کیف کان فی یمکن استعارۃ۔۔۔
37 و منھا تعلیلھم لتقدیم۔۔۔
38 المقام الرابع فی بیان المرجحات۔۔۔
39 المرجحات الداخلیۃ۔۔۔
40 نعم قد یظھر من عبارت الشیخ۔۔۔
41 قد یظھر ما فی العدۃ من کلام بعض۔۔۔
42 و التحقیق ان ھذاا کلہ خلاف۔۔۔
43 نعم یبقی الاشکال فی الظاھرین۔۔۔
44 و قد اشرنا سابقا الی انہ۔۔۔
45
46 و قد یظھر خلاف ما ذکرنا فی حکم النص۔۔۔
47 اقول بعد ما ذکرنا من۔۔۔
48 المرجحات فی الدلالۃ فلنرجع الی ما کنا۔۔۔
49 و لنشر الی جملۃ من ھذہ المرجحات النوعیۃ۔۔۔
50 نعم لو کان ھناک دلیل علی امتناع النسخ۔۔۔
51 و دعوی الفرق بین اخفاء التکلیف الفعلی۔۔۔
52 فان قلت اللازم من ذلک عدم جواز۔۔۔
53 و منھا تعارض الاطلاق و العموم۔۔۔
54 و منھا تعار ض العموم مع غیر الاطلاق۔۔۔
55 و منھا ظھور اللفظ فی المعنی۔۔۔
56 و اما الصنفان المختلفان۔۔۔
57