حضرت محمد مصطفیٰ صلى‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم نے فرمایا: جب قیامت کا دن ہوگا تو منادی ندا دے گا ’’عبادت کرنے والوں کی زینت کہاں ہیں؟‘‘ گویا میں اپنے فرزند علی بن الحسین ؑ کو دیکھ رہا ہوں کہ صفوں کو چیر کر آگے بڑھ رہے ہیں بحارالانوار ابواب تاریخ سیدالساجدین ؑباب1

تدریسی مراحل

اصول>کفایۃ الاصول >حصہ دوم (63)

علامہ ظفر عباس شہانی دام عزہ

# بحث آیڈیو ویڈیو ڈاؤنلوڈ
1 تعارف مصنف رح
2 المقصد السادس: فی بیان الامارات المعتبرۃ شرعا او عقلا۔۔۔
3 فاعلم ان البالغ الذی وضع علیہ القلم۔۔۔
4 وکیف کان فبیان احکام القطع و اقسامہ یستدعی۔۔۔
5 ثم لا یذھب علیک ان التکلیف ما لم یبلغ مرتبۃ البعث و الزجر۔۔۔
6 الامرالثانی: قد عرفت انہ لا شبھۃ فی ان القطع یوجب۔۔۔
7 ھذا مع ان الفعل المتجری بہ او المنقاد بہ۔۔۔
8 ان قلت: ان القصد والعزم انما یکون من مبادی الاختیار۔۔۔
9 ان قلت علی ھذا فلا فائدۃ فی بعث الرسل و۔۔۔
10 الامر الثالث: انہ قد عرفت ان القطع بالتکلیف۔۔۔
11 ثم لا ریب فی قیام الطرق و الامارات المعتبرۃ۔۔۔
12 وتوھم کفایۃ دلیل الاعتبار الدال علی۔۔۔
13 واما الاصول فلا معنی لقیامھا مقامہ با دلتھا۔۔۔
14 و ما ذکرنا فی الحاشیۃ فی الوجہ تصحیح۔۔۔
15 الامر الرابع :لایکاد یمکن ان یوخذ القطع بحکم فی ۔۔۔
16 ان قلت ان کان الحکم المتعلق بہ الظن فعلیا ایضا
17 لامر الخامس،ھل تنجز التکلیف با القطع کما یقتضی موافقتہ عملا
18 و من ھنا قد انقدح انہ لا یکون من قبل ۔۔۔
19 الامر السادس :لا تفاوت فی نظر العقل اصلا۔۔
20 و قال فی فھرست فصولھا ایضا ۔۔۔
21 الامر السابع :انہ قد عرفت کون قطع التفصیلی
22 واما احتمال انہ بنحوالاقتضاءبالنسبۃ۔۔
23 و اما سقوطہ بہ بان یوافقہ اجمالا فلا اشکال..
24 و اما اذا لم یتمکن الا من الظن بہ کذالک
25 وقبل الخوض فی ذالک ینبغی تقدیم امور۔۔۔۔
26 ثانیھا فی بیان امکان التعبد بالاماراۃ الغیر العملیۃ۔۔۔
27 وکیف کان فما قیل او یمکن ان یقال۔۔۔
28 والجواب ان ما ادعیٰ لزومہ۔۔۔
29 نعم لوقیل باستتباع جعل الحجیۃ۔۔۔
30 نعم یشکل الامر فی بعض الاصول۔۔۔
31 فانقدح بما ذکرنا انہ لا یلزم الالتزام۔۔۔
32 اللھمّ الّا ان یقال۔۔۔
33 ثالثھا ان الاصل فیما لا یعلم اعتبارہ۔۔۔
34 فصل: لاشبھۃ فی لزوم اتباع ظاہر کلام الشارع۔۔
35 لا فرق بین ذالک فی الکتاب المبین
36 و کل ھذہ الدعاوی فاسدۃ
37 و اما الخامسہ فیمنع کون ظاھرہ علی۔۔۔۔
38 و دعوی العلم الاجمالی بوقوع۔۔
39 فصل: قد عرفت حجیۃ طہور الکلام فی۔۔۔
40 وفیہ ان الاتفاق لو سلم اتفاقہ۔۔۔
41 وکون موارد الحاجۃ الی قول اللغوی۔۔۔
42 فصل الاجماع المنقول بالخبر الواحد۔۔
43 الامرالثانی انہ لااشکال فی حجیۃالاجماع المنقول۔۔۔
44 واما فی ما اشتبہ فلا یبعد ان یقال۔۔۔
45 فتلخص بماذکرنا انَّ الاجماع المنقول۔۔۔
46 وینبغی التنبیہ علی امور الاوّل۔۔۔
47 فصل ممّاقیل باعتبارہ بالخصوص الشھرۃ فی الفتویٰ۔۔
48 فصل المشہور بین الاصحاب حجیۃ خبرالواحد۔۔۔
49 وکیف کان فالمحکی عن السیّد۔۔۔
50 وقد استدل للمشہور بالادلۃ الاربعۃ۔۔
51 ولٰکنہ یشکل بانہ لیس لھا۔۔۔
52 ثم انہ لو سلّم تمامیۃدلالۃ الآیۃ۔۔۔
53 ھٰذا مضافا الی القطع بتحقق ماھو۔۔۔
54 ومنھا آیۃ النفر۔۔۔
55 ویشکل الوجہ الاول۔۔۔
56 ومنھا آیۃ الکتمان۔۔۔
57 ومنھا آیۃ السوال من اھل الذکر۔۔۔
58 فصل فی الاخبار التی دلَّت۔۔۔
59 فصل فی الاجماع علیٰ حجیۃ الخبر۔۔۔
60 لایقال علی ھٰذا لایکون۔۔۔
61 فصل فی الوجوہ العقلیۃ التی۔۔۔
62 ثانیھا: ماذکرہ فی الوافیۃ۔۔۔
63 ثالثھا:ما افادہ بعض المحققین۔۔۔