حضرت فاطمه زهرا عليها‌السلام نے فرمایا: اللہ نے قصاص کو انسانی جانوں کی حفاظت کا اور منتوں کے پورا کرنے کو اپنی بخشش کا ذریعہ بنایا ہے۔ الاحتجاج جلد1 صفحہ97

اصول>الموجز فی الاصول >حصہ دوم (50)

علامہ ظفر عباس شہانی دام عزہ

# بحث آیڈیو ویڈیو ڈاؤنلوڈ
1 المقصد السادس؛الحجج و الامارات۔۔۔
2 المقام الاول؛القطع و احکامہ۔۔۔
3 فصل الثانی؛التجری۔۔۔
4 الفصل الثالث؛ تقسیم القطع الی طریقی ...
5 الفصل الرابع؛ قطع القطاع۔۔۔
6 الفصل الخامس؛ ھل المعلوم اجمالا کا لمعلوم تفصیلا۔۔۔
7 الفصل السادس؛حجیۃ العقل۔۔۔
8 الفصل السادس؛اذا عرفت ذالک فیقع البحث۔۔۔
9 الفصل السابع؛ فی حجیۃ العرف و السیرۃ۔۔۔
10 الفصل السابع؛ تبین المفاھیم۔۔۔
11 المقام الثانی؛احکام الظن المعتبر۔۔۔
12 الفصل الاول؛ حجیۃ ظواھر الکتاب۔۔۔
13 ثم انّ اصولیین جعلوا مطلق الظواھر۔۔۔
14 الفصل الثانی؛الشھرۃ الفتوائیۃ۔۔۔
15 الفصل الثالث ؛ حجیۃ السنۃ المحکیۃ بخبر الواحد۔۔۔
16 و اما کیفیۃ الاستدلال؛ فتارۃ یستدل بمفھوم۔۔۔
17 آیۃ النفر ،آیۃ الکمان،آیۃ السئوال۔۔۔
18 الاستدلال با لروایات المتواترۃ۔۔۔
19 الاستدلال بالاجماع۔۔۔
20 الفصل الرابع؛ الکلام فی الاجماع۔۔۔
21 المقام الثانی؛ الاجماع المنقول بخبر الواحد۔۔
22 الفصل الخامس؛ حجیۃ القول۔۔۔
23 المقصد السابع؛ الاصول العملیۃ۔۔۔
24 الفصل اول؛ اصالۃ براء ۃ۔۔۔
25 المسالۃ الاولی؛ فی الشبھۃ الحکمیۃ التحریمیۃ۔۔۔
26 الاستدلال با لعقل۔۔۔
27 ادلۃ الاخباریین علی وجوب الاحتیاط۔۔۔
28 الرابعۃ؛ حدیث التثلیث۔۔۔
29 المسالۃ الثانیۃ؛الشبھۃ الحکمیۃ۔۔۔
30 الفصل الثانی؛ اصالۃ التخییر۔۔۔
31 بحث الفصل الثالث؛ اصالۃ الاحتیاط۔۔۔
32 بحث الشبھۃ غیر المحصورہ۔۔۔
33 المقام الثانی؛ الشبھۃ الوجوبیۃ۔۔۔
34 المسالۃ الاولی؛ دوران الامر بین الاقل و الاکثر۔۔۔
35 المسالۃ الثانیۃ؛ دوران الامر بین الاقل و الاکثر۔۔۔
36 الفصل الرابع؛ الاستصحاب۔۔۔
37 ادلۃ حجیۃ الاستصحاب۔۔۔
38 و اما المتاخرون فقد استدلوا بالاخبار۔۔۔
39 فی تنبیھات الاستصحاب۔۔۔۔
40 التنبیہ الثانی؛ فی استصحاب الکلی۔۔۔
41 التنبیہ الثالث؛ عدم حجیۃ الاصل المثبت۔۔۔
42 التنبیۃ الرابع؛ تقدم الاصول السببی۔۔۔
43 المقصد الثامن؛ فی تعارض الادلۃ الشریعۃ۔۔۔
44 الحکومۃ؛ان یکون احد الدلیلین۔۔۔
45 الخامس؛ تقدیم الاظھر علی الظاھر۔۔۔۔
46 الفصل الثانی؛ التعارض المستقر۔۔۔۔
47 ما ھو مرجع الروایات۔۔۔
48 الصورۃ الثانیۃ الخبران۔۔۔
49 الترجیح بموافقۃ الکتاب۔۔۔
50 الامر الثانی؛الاخذ بالمرجحات لازم۔۔۔